Wprowadzenie do marketingu bezpośredniego

Istotna stała się jakość i wierność klienta, a nie jednorazowe naciągnięcie w celu uzyskania określonych i chwilowych zaledwie korzyści majątkowych.

Telemarketing ewoluuje równolegle ze świadomością społeczeństwa, choć podobnie jak w życiu wszędzie trzeba wykazać się zdrowym myśleniem i rozsądkiem, aby uniknąć oszustów.

Obecnie jednak zdecydowana większość przedsiębiorstw działa w oparciu o wysokie standardy jakości obsługi z rejestracją rozmów włącznie, a przepisy prawne stały się na tyle jasne oraz precyzyjne, że ryzyko oszustwa jest niezwykle niskie. Obecny telemarketing (więcej na tej stronie WWW) umożliwia firmom poza standardowymi ofertami sprzedaży, również gromadzenie danych na temat klientów, ich preferencji, uwag i odbioru spółki w trosce o dobro marki.

Advertisements
Standard

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s