Marketing bezpośredni – wprowadzenie

Zalety

Obecnie jednak większość przedsiębiorstw działa w oparciu o wysokie standardy jakości obsługi z rejestracją rozmów włącznie, a regulacje ustawowe stały się na tyle jasne oraz precyzyjne, że ryzyko oszustwa jest niezwykle niskie.

bazy danych firm Obecny telemarketing (więcej informacji pod tym adresem: <a href="http://www.targetmarketing.pl/call-center/telemarketing/index.php”>http://www.targetmarketing.pl/call-center/telemarketing/index.php) umożliwia firmom poza standardowymi ofertami sprzedaży, również gromadzenie danych na temat klientów, ich preferencji, uwag i odbioru firmy w trosce o dobro marki.

Większość przedsiębiorstw zajmujących się zdobywaniem nowych klientów przez telefony działa za pośrednictwem call center (więcej na stronie: http://www.targetmarketing.pl/call-center/rozwiazania-call-center/index.php), czyli miejsca, gdzie dysponują telefonem oraz bazą danych numerów klientów i innymi niezbędnymi danymi do sprzedaży telefonicznej. Z takiego miejsca wykonywane są połączenia oraz w trakcie rozmów prezentuje się ofertę sprzedaży według zasad, do których przyuczani są pracownicy, a które opracowywane są często o wytyczne marketingowców (dodatkowe informacje na tej stronie) bazujących na całej masie sztuczek socjotechnicznych.

Advertisements
Standard

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s