Uzyskiwanie potencjalnych klientów

Z pozycji właściciela firmy, chcącego zdobyć jak najszersze grono potencjalnych klientów, niezwykle istotnym jest możliwość pozyskania bazy danych (szczegóły: http://sklep.targetmarketing.pl/) osób, które zaciekawione są danym produktem, bądź też usługą, a zatem, które mogą przekszałcić się w konsumentów oferowanego produktu. Działaniem mającym na celu zdocycie takiej bazy jest zdobywanie leadów sprzedażowych.

Przez określenie leadu sprzedażowego rozumie się potencjalnego klienta, który wykazał zainteresowanie danym dobrem, bądź też przedstawioną przez dany podmiot usługą. Nim jednakże określony użytkownik internetu przekształcony zostanie w leada, skłonić go powinno się do odwiedzenia strony głównej przedsiębiorcy i do zostawienia na niej swoich danych kontaktowych (najczęściej adresu poczty elektronicznej e-mail i imienia, bądź także imienia oraz nazwiska, czasem też numeru telefonu). Postępowanie takie jest właśnie istotą aktywności, które mają na celu zdobywanie leadów sprzedażowych.

generowanie leadówDodatkowe informacje na opisany temat można znaleźć na stronie: http://pl.wikipedia.org/wiki/Mailing

Advertisements
Standard

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s