Praca w telemarketingu

Marketing telefoniczny jest zajęciem niełatwym. Jego wykonywanie związane jest z posiadaniem pewnych cech charakteru, związanych głównie z łatwością nawiązywania kontaktu i otwartości komunikacyjnej. Żeby podjąć pracę w marketingu telefonicznym, niezbędnym jest również posiadanie wielu umiejętności, w celu prowadzenia rozmów na możliwie wysokim poziomie oraz z jak najbardziej satysfakcjonującym jej efektem.

Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku, istnieje wiele przedsiębiorstw specjalizujących się w prowadzeniu szkoleń oraz kursów, dedykowanych osobom ubiegającym się o profesję telemarketera. W czasie takiego szkolenia dowiedzieć się one mogą o:

• zasadach, metodach oraz warunkach pracy na stanowisku telemarketera,

• najczęstszych błędach popełnianych przez osoby pracujące w tym zawodzie,

• metodach pokonywania bariery komunikacyjnej w procesie sprzedaży i obsługi telefonicznej klienta,

• metodach efektywnego zdobywania nowych klientów,

• metodach efektywnego zainteresowania klienta prezentowaną mu ofertą

• i tym podobnych działaniach, przekładających się w zdecydowanym stopniu na przyrost wskaźników skuteczności działań telemarketing (dodatkowe informacje tutaj: http://www.targetmarketing.pl/call-center/telemarketing/index.php)owych (więcej pod tym adresem).

Dodatkowe informacje są dostępne tutaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/Mailing

Advertisements
Standard

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s