Kariera w telemarketingu

Marketing telefoniczny jest zajęciem stosunkowo trudnym. Jego wykonywanie wymaga posiadania pewnych cech charakteru, związanych głównie z łatwością nawiązywania konwersacji oraz otwartości komunikacyjnej. Aby podjąć pracę w marketingu telefonicznym, koniecznym jest także posiadanie licznych umiejętności, w celu prowadzenia rozmów na możliwie jak najwyższym poziomie i z jak najbardziej satysfakcjonującym jej efektem.

Żeby praca w marketingu telefonicznym była satysfakcjonująca, poza pewnymi cechami charakteru i często wrodzonymi predyspozycjami, zadbać należy także o właściwe przygotowanie merytoryczne do pracy w tym zawodzie. Brak wiedzy oraz kompetencji przynosi bowiem nie tylko stres osobie zatrudnionej w telemarketing (dodatkowe informacje na tej stronie: http://www.targetmarketing.pl/call-center/telemarketing/index.php)u (więcej informacji pod tym adresem), lecz także w dużej mierze wpływa na obniżenie poziomu zadowolenia klienta z przeprowadzonej rozmowy telefonicznej, co w skrajnych okolicznościach wzbudzić może niechęć do firmy, na zlecenie której pracuje dany telemarketer.

Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku, istnieje kilka przedsiębiorstw specjalizujących się w prowadzeniu szkoleń i kursów, przeznaczonych dla osób ubiegających się o zawód telemarketera. Podczas takiego szkolenia dowiedzieć mogą się one o:

• najczęściej popełnianych błędach przez osoby pracujące w tym zawodzie,

• oraz tym podobnych działaniach, przekładających się w znacznym stopniu na przyrost wskaźników efektywności aktywności telemarketingowych.

Advertisements
Standard

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s