Marketing e-mailowy jako najbardziej efektywne narzędzie komunikacyjne

call center

e-mailing stanowi jedno z najbardziej efektywnych narzędzi komunikacyjnych, którego celem jest budowanie długotrwałych więzi z odbiorcami oraz edukowania rynku. E-mail marketing stanowi formę marketingu bezpośredniego, wykorzystującą pocztę elektroniczną jako narzędzie komunikacji z odbiorcami (wymiana informacji odbywa się z wykorzystaniem oraz za pośrednictwem e-maila).

e-mailing (więcej szczegółów znajdziesz tutaj: http://www.targetmarketing.pl/e-mailing/skuteczny-e-mailing/index.php) oparty jest na koncepcji permission marketingu, a zatem konieczności wyrażenia przez odbiorcę komunikatu zgody na jego otrzymywanie. Jest to główna różnica, która dzieliǀodróżnia spam od działań ze spektrumǀz zakresu e-mail marketingu.

Advertisements
Standard

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s