Praca w świecie w marketingu telefonicznym

telemarketing jest zajęciem dość trudnym. Jego wykonywanie wymaga posiadania pewnych cech, związanych w dużej mierze z łatwością nawiązywania kontaktu oraz otwartości komunikacyjnej. Aby podjąć pracę w marketingu telefonicznym, koniecznym jest także posiadanie wielu umiejętności, w celu prowadzenia rozmów na możliwie jak najwyższym poziomie i z jak najbardziej zadowalającym jej efektem.

Żeby praca w marketingu telefonicznym była satysfakcjonująca, poza określonymi cechami charakteru oraz często wrodzonymi umiejętnościami, należy zadbać również o odpowiednie przygotowanie merytoryczne do pracy w tym zawodzie. Brak wiedzy oraz kompetencji powoduje bowiem nie tylko stres osoby pracującej w telemarketingu (szczegóły pod tym adresem), lecz też w dużej mierze wpływa na obniżenie poziomu satysfakcji klienta z przeprowadzonej rozmowy, co w skrajnym przypadku wywołać może niechęć do firmy, na zlecenie której pracuje dany telemarketer.

Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku, istnieje kilka przedsiębiorstw specjalizujących się w przeprowadzaniu szkoleń oraz kursów, przeznaczonych dla osób ubiegających się o zawód telemarketera. W czasie takiego szkolenia dowiedzieć mogą się one o:

• najczęstszych błędach popełnianych przez osoby pracujące w tym zawodzie,

Advertisements
Standard

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s