Praca w świecie w marketingu telefonicznym

bazy danych

Marketing telefoniczny jest zajęciem dość trudnym. Jego wykonywanie wymaga posiadania pewnych cech, związanych w dużej mierze z łatwością nawiązywania konwersacji oraz otwartości komunikacyjnej. Aby podjąć pracę w telemarketingu, koniecznym jest również posiadanie licznych zdolności, w celu prowadzenia rozmów na możliwie jak najwyższym poziomie oraz z jak najbardziej zadowalającym jej efektem.

Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku, istnieje kilka przedsiębiorstw specjalizujących się w prowadzeniu szkoleń oraz kursów, przeznaczonych dla osób ubiegających się o profesję telemarketera. W czasie takiego szkolenia dowiedzieć się one mogą o:

• sposobach na pokonywanie bariery komunikacyjnej w procesie sprzedaży i obsługi telefonicznej klienta,

• najczęściej popełnianych błędach przez osoby pracujące w tym zawodzie,

• i tym podobnych działaniach, mających wpływ w zdecydowanym stopniu na wzrost mierników efektywności działań telemarketingowych (więcej można znaleźć tutaj: http://www.targetmarketing.pl/call-center/telemarketing/index.php).

Advertisements
Standard

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s